با این ابزارها یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید:
دریافت ابزارهای رایگان ×

امیر جعفری تشریق: متخصص سیستم‌ های رشد مشتری B2B

امیر جعفری تشریق

من امیر جعفری تشریق، بنیان‌گذار پیشینو هستم.

من به کسب‌وکارهای B2B کمک می‌کنم تا با استفاده از محتوای هوشمند و استراتژیک، ترافیک وب‌سایتشان را به درآمد واقعی تبدیل کنند.

من با مدیران بازاریابی و فروش جاه‌طلبی کار می‌کنم که به دنبال رشد پایدار و شکست دادن رقبایشان هستند.

هدف من این است که می‌خواهم کاری کنم که کسب‌وکارها در ایران، پول خود را برای محتوای بی‌اثر هدر ندهند.

فلسفه من این است که رتبه یک گوگل با نرخ تبدیل پایین، هیچ ارزشی ندارد.

یک جرقه: داستان تولد پیشینو

صادقانه بگویم، من پیشینو را نساختم که فقط کلمات زیبا بنویسم. من آن را ساختم چون از دو چیز در این بازار خسته شده بودم:

اول: محتوای بی‌روح

محتوای خشکی که هیچ‌کس از خواندنش لذت نمی‌برد و طبیعتا، هیچ فروشی هم ایجاد نمی‌کرد.

دوم: آژانس‌های گران‌قیمت

آژانس‌هایی که هزینه‌های سنگینی می‌گرفتند، اما خروجی کارشان آنقدر ضعیف بود که احساس می‌کردید پولتان را دور ریخته‌اید.

اینجا بود که فهمیدم این بازار، پر از تقاضای واقعی و فروشندگان ضعیف است.

فلسفه من، یک معامله منصفانه و شفاف است: من و تیم پیشینو برای شما نتایجی خلق می‌کنیم که مستقیما روی درآمدتان تأثیر می‌گذارد و شما در ازای این ارزش، به ما پول پرداخت می‌کنید. به همین سادگی.

روش کار من: سیستم انحصاری A.R.C

موفقیت در محتوا، شانسی نیست. هر پروژه در پیشینو، بر اساس سیستم فکری اختصاصی من طراحی می‌شود. این روش، تضمین می‌کند که هر قطعه محتوا، یک فروشنده ۲۴ ساعته برای شما باشد.

امیر جعفری تشریق.

A

Audience Deep Dive

محتوای شما باید مستقیما با نیازهای پنهان مشتری صحبت کند تا اعتماد او را فورا جلب نماید. ما کشف می‌کنیم که مشتریان شما واقعا به چه چیزی اهمیت می‌دهند و برای اعتماد کردن به شما، دقیقا به شنیدن چه چیزی نیاز دارند.

R

Revenue-Driven Content

وب‌سایت شما نباید فقط بازدیدکننده جذب کند؛ باید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کرده و درآمد شما را افزایش دهد. ما هر جمله را با هدف «نزدیک‌تر کردن مشتری به خرید» طراحی کرده و خدمات شما را به منافع مالی ملموس ترجمه می‌نماییم.

C

Conversion-Focused Design

نرخ تبدیل شما زمانی افزایش می‌یابد که خرید کردن، ساده‌ترین انتخاب باشد. ما با استفاده از اصول روانشناسی، تمام موانع را از سر راه مشتری شما برمی‌داریم و فرآیند تبدیل (Conversion) را به یک تجربه ساده و لذت‌بخش تبدیل می‌کنیم.

امیر جعفری تشریق

من به دنبال چه نوع شرکای استراتژیکی هستم؟

من به شراکت‌های عمیق و بلندمدت اعتقاد دارم، نه معاملات کوتاه‌مدت. به همین دلیل، به دنبال همکاری با مدیران و کارآفرینانی هستم که:

  • به دنبال رشد پایدار هستند، نه ترفندهای یک شبه.
  • به بازاریابی به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند، نه یک هزینه.
  • به دنبال یک شریک استراتژیک هستند، نه یک مجری دستورات.

آیا آماده‌اید این تفکر را برای کسب‌وکار خود به کار بگیرید؟

فلسفه و سیستم انحصاری A.R.C. که با آن آشنا شدید، سنگ بنای برنامه «شراکت استراتژیک» ماست. در صفحه خدمات، به صورت شفاف توضیح داده‌ام که این سیستم چگونه در یک برنامه ۱۲ ماهه، کسب‌وکار شما را برای رشد پایدار آماده می‌کند، جزئیات سرمایه‌گذاری آن چگونه است و چرا ریسک شما با ضمانت ما صفر است.

مشاهده برنامه کامل شراکت استراتژیک